FAQ
Yleisesti Suomikaupassa asiointiin liittyvät kysymykset löydät tästä.
Minulla on jo Suomikaupan tili. Täytyykö minun rekisteröityä uudelleen?
Ei, tilisi tiedot on siirretty päivitettyyn verkkokauppaan. Kun kirjaudut sisään ensimmäistä kertaa, sinua pyydetään antamaan uusi salasana, jonka jälkeen tili on käytössäsi.
Miten rekisteröidyn uudeksi asiakkaaksi?
Rekisteröitymisohjeen löydät täältä.
Minulla on vanhaksi menevä lahjakortti, käykö se myös uudessa kaupassa?
Ei. Jos sinulla on käyttämätön lahjakortti, lähetä meille sähköpostia osoitteeseen info@suomikauppa.fi (jos mahdollista, lähetä alkuperäinen lahjakortti-sähköposti eteenpäin meille niin saamme kaikki tarvittavat tiedot) ja teemme teille korvaavan lahjakortin.
Mistä löydän toimituksen hinnan?
Toimituksista saatte lisää tietoa "Toimitukset" -sivulla. Ole yhteydessä asiakaspalveluun, jos kysymykseesi ei löydy vastausta.
Etkö löytänyt kysymykseesi vastausta? Lähetä meille viestiä osoitteeseen info@suomikauppa.fi ja vastaamme niin pian kuin mahdollista.