Usein kysyttyjä kysymyksiä

Tästä löydät usein kysyttyjä kysymyksiämme ja näihin vastauksia. Mikäli sinulle jää mitä tahansa kysyttävää, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme.

1. Milloin tilaukseni lähetetään?

Tilauksen käsittely kestää 1-3 arkipäivää tilauksen saapumisesta. Mikäli tilaus sisältää tuoreleipää ja se on tehty ennen torstaita klo 12.00 (Suomen aikaa), tilaus lähetetään seuraavana maanantaina. Tämän jälkeen tehdyt tuoreleipää sisältävät tilaukset siirtyvät tätä seuraavalle maanantaille.

2. Unohdin tilauksestani tuotteen, mitä voin tehdä?

Mikäli haluat lisätä tilaukseesi tuotteita ja olet jo tilauksen meille lähettänyt, voit olla yhteydessä meihin sähköpostilla [email protected]. Huomaathan, että mikäli tilaukseen lisätään tuotteita, tilaus siirtyy käsittelystä ”jonossa” tilaan siihen asti, kunnes lisätyt tuotteet ovat maksettu. Tuotteiden lisäämisestä tilaukseen veloitetaan tuote- ja kuljetusmaksujen lisäksi käsittelymaksu 7,50€.

3. Tilauksestani puuttuu tuote tai se on väärä?

Toisinaan tilauksia keräiltäessä tapahtuu virhe ja jokin tuote saattaa olla väärä tai puuttua tilauksesta. Tässä tilanteessa, olethan meihin yhteydessä sähköpostitse [email protected]. Kerrothan viestissäsi tilausnumerosi sekä puuttuneet tai väärät tuotteet. Tuotteet hyvitetään tai uudelleen lähetetään tapauskohtaisesti.

4. Minne paketteja toimitetaan?

Toimitamme paketteja lähes kaikkialle maailmaan! Mikäli et löydä kohdemaata listauksesta, olethan yhteydessä asiakaspalveluun. EMME TOIMITA TOISTAISEKSI KANARIANSAARILLE!

5. Miten tiedän pakettini lähetyskustannukset?

Lähetyskustannukset vaihtelevat paketin painon sekä toimitustavan mukaan. Pääset katsomaan toimituskustannuksia ja lähetysvaihtoehtoja, kun sinulla on halutut tuotteet ostoskorissa. Toimitustavat ja -maksut saat näkyviin lisäämällä kohdemaan ja päivittämällä ostoskorin.

6. Haluaisin tilata täysiä myyntieriä / laatikoita, onko se mahdollista?

Verkkokaupastamme löydät tuotteita myös paketteina- ja täysinä myyntierinä. Lisäämme näitä jatkuvasti. Mikäli sinulla on tarve isommalle määrälle, olethan meihin yhteydessä ja voimme tehdä jälleenmyyjäsopimuksen tapauskohtaiseksi.

7. Valikoimastanne ei löydy hakemaani tuotetta?

Mikäli et löydä haluamaasi tuotetta valikoimistamme, voit olla meihin yhteydessä ja katsomme, olisiko se mahdollista lisätä meidän valikoimiimme. Useimmiten tämä onnistuu! Huomaathan, että uusien tuotteiden kohdalla saattaa mennä muutamakin päivä, ennen kuin tuote löytyy verkkokaupasta.

8. Sain hyvityksen tililleni, miksi?

Mikäli jotakin tuotetta ei ole saatavilla, pyrimme hyvittämään tuotteet sinulle jo ennen tilauksen lähettämistä.

9. Miten toimituskulut määräytyvät?

Tilauksen toimituskulut koostuvat tilauksen painosta tai tilavuuspainosta, tilauksen käsittelystä, pakkausmateriaaleista sekä valitusta toimitustavasta. Lähetys hinnoitellaan valitsemasi toimitusvaihtoehdon, osoitemaan ja painon tai tilavuuspainon (1 m3 = 250 kg) mukaan.

Tilavuuspainoltaan suuria tuotteita ovat esimerkiksi kevyet mutta paljon tilaa ja pakkausmateriaalia vievät tuotteet kuten; sipsit, kuivatut leivät, hiutaleet, astiat, lasituotteet sekä jotkin sesonkituotteet, kuten jouluvalot ja olkikoristeet.

Myös materiaali johon tuote on pakattu, vaikuttaa sen painoon. Esimerkiksi 400g hilloa sisältävä tuote painaa lasipurkkeineen punnittuna 714g. Tämän lisäksi tuote tarvitsee pakkausmateriaalia ympärilleen päästäkseen ehjänä perille, joka sekin osaltaan kasvattaa tuotteen painoa.

10. Voinko tilata Suomikaupasta lahjaksi ystävälle Suomessa tai ulkomailla?

Voit valita kassalla laskutusosoitteen lisäksi erillisen toimitusosoitteen. Lahjatilaukset pyritään toimittamaan aina minimaalisin hintatiedoin.
Halutessasi voimme lisätä paketin mukana haluamasi lahjaviestin vastaanottajalle. Viestin voi jättää kassalla kommenttikenttään.

11. Kuinka kauan kestää, että saan tilaukseni?

Tilauksen saapuminen vastaanottajalle kestää normaalisti valitusta toimitustavasta ja tilauksen käsittelyajasta sekä tuotteiden saatavuudesta riippuen 1 – 14 päivää. Tilauksen toimitusaika koostuu kahdesta osasta; tilauksen käsittelyaika sekä lähetyksen kuljetusaika.

Tilauksen ollessa ”tulostettu” tilassa, tarkoittaa että olemme vastaanottaneet tilauksen ja se on siirtynyt varastolle keräilyyn. Normaali tilauksen käsittelyaika on 1-3 arkipäivää. Emme käsittele tilauksia viikonloppuisin tai pyhäpäivinä.

12. Olen hukannut salasanani tai käyttäjätunnus ei toimi

Suomikauppa.fi on siirtynyt uuteen verkkokauppaan elokuussa 2020. Vanhat käyttäjätilit eivät ole siirtyneet uuteen verkkokauppaan. Voit rekisteröityä uuteen verkkokauppaan ja näin saat uuden käyttäjätilin. Mikäli olet unohtanut salasanasi, voit tilata uuden salasana klikkaamalla ”Salasana unohtunut?”

13. Onko Suomikaupassa asioiminen turvallista?

Suomikauppa.fi:n asiakastiedot ovat luottamuksellisia. Suomikauppa.fi vastaa Käyttäjän antamien tietojen asianmukaisesta käsittelystä ja Käyttäjän yksityisyydensuojan säilymisestä.
Käytämme salattua yhteyttä (SSL) kaikessa verkkoliikenteessä, jossa välitetään Käyttäjän tietoja. Voit olla varma, että kukaan ulkopuolinen ei pääse käsiksi tietoihisi, kun näet lukko- tai avainsymbolin salatun yhteyden merkkinä selainikkunan oikeassa alareunassa tai osoitepalkin oikeassa reunassa (riippuen käyttämästäsi selaimesta). Lisätietoa tietosuojasta.

14. Tuoretuotteiden tilausohjeet

Tuoreleivät ja -pullat lähetään aina maanantaisin. Jotta tilauksesi voidaan lähettää maanantaina, teethän tilauksen torstaihin klo 12.00 (Suomen aika) mennessä. Tämän jälkeen tulleet tilaukset, jotka sisältävät tuoreleipää, lähetetään tätä seuraavan viikon maanantaina. TILAATHAN TUORETUOTTEITA VAIN EXPRESS KULJETUKSELLA!

Päivittää...
  • Ostoskori on tyhjä.